Meimaand Fietsmaand centraal in Magazine Lekker weg in eigen land

lekkerwegineigenland-100pNLBegin mei wordt de eerste editie van het glossy magazine 100%NL ‘Lekker weg in eigen land’, gelanceerd in samenwerking met het 100%NL Magazine en OntmoetNL. Het gaat om een voorjaarsspecial die in het teken staat van Meimaand Fietsmaand.

In het magazine komen verschillende zeer uiteenlopende thema’s aan bod. Zo biedt het blad een breed aanbod van fietsroutes, rapportages over de rijke natuur in Nederland, een overzicht van events, verschillende lifestyle-onderwerpen en wordt er aandacht geschonken aan de prachtige kustgebieden.

Het magazine inspireert de Nederlander om er met de fiets op uit te gaan en zo te ontdekken welke mogelijkheden Nederland biedt. Ook staan er diverse interviews met BN’ers centraal met onder meer Leontien van Moorsel, Gerard Joling en Simon Keizer.

De doelgroep die wordt aangesproken bestaat hoofdzakelijk uit jonge gezinnen en actieve senioren.

Het magazine wordt in een oplage van 150.000 exemplaren verspreid bij ruim 130 Halfords Winkels, een grote hotelketen in Nederland en bij lokale VVV kantoren. Een landelijke dekking met een verwacht bereik van 750.000 lezers.

Fietsvakantiewinkel heeft alles voor uw fietsvakantie:
fietsvakantie ad

Plaats een reactie